Monday, July 03, 2006

Sandhamn is da shit...


Söndagen
Det var riktigt trevligt på Sandhamn. Stranden, skärgården och det perfekta vädret är bra förutsättningar för en lyckad utflykt. Jag åkte dit med Lundberg och träffade upp Claire och Emma S som var sällskap under lunchen. Sen låg vi mest på stranden och chillade. Emma ska få en spade och hink när hon fyller år. Hon verkar gilla att leka med sand. Vi fick sand i allt. Jag kommer att ha sand i håret nu i flera dagar.

Det är lite kul att de har webkamera högst upp på Seglarhotellet. Det borde finnas en ovanpå Arnoldshuet som övervakar Stureplan på samma sätt.

Lördagen
Lilla partyprinsessan Maria verkar ha haft trevligt när vi var ute på Fågelöudde på Lindingö i lördags och solade och badade. Hon verkar däremot ha fått ett oförglömligt intryck av Linda Djurberg. Hon skriver några rader om vår utflykt i sin blogg. Jag tycker att Linda är underbart oblyg, självsäker och läcker. Men hennes frispråkighet kan uppfattas som lite burdust ibland. Maria var kanske lite trött.
När jag och Lundberg kom och hämtade henne för dagens utflykt hade hon tydligen inte sovit så mycket under natten. ;)

[Foto: Pontus Johansson]

1 comment:

Maria said...

Haha jag hade sovit så gott så =)
och vad betyder burdust..
over and out