Monday, February 05, 2007

Musiktorka..

Det var evigheter sedan jag hade ny musik i min Ipod. Nu spelar jag mest gamla sets från i somras från Steve Angello @ Creamfields eller Eric Prydz @ Café Mambo. Låtarna är gamla i sig men som mixarna är tunga.

Men hur är det nu med nya låtar? Har du dykt upp någonting kul på länge? Jag har helt enkelt inte tid längre att provlyssna låtar och fylla på min Ipod längre.

Kan ni läsare inte komma med några bra rekomendationer på låtar som jag borde ha i min Ipod?


Låtlista på mina två favoritsets...

Steve Angello @ Creamfields (August 26th, 2006)

01 Supermode - Tell Me Why
02 Eurythmics - Sweet Dreams (Steve Angello Remix)
03 David Guetta vs The Egg - Love Don't Let Me Go
04 Deep Dish - Say Hello (Steve Angello & Sebastian Ingrosso Remix)
05 Moby - Raining Again (Steve Angello Remix)
06 Buy Now - For Sale
07 Erick Morillo, Harry "Choo Choo" Romero, & Jose Nunez feat. Jessica Eve - Dancin' (Fuzzy Hair Remix)
08 Plastikman - Spastik
09 Steve Angello - Teasing Mr. Charlie

Eric Prydz @ Cafe Mambo, Ibiza (August 11th, 2006)

01 Pryda - Shadows
02 Pryda - Frankfurt
03 Pryda - Remember
04 Paolo Mojo - 1983 (Eric Prydz Remix) w/ Yazoo - Situations
05 Eric Prydz vs. Pink Floyd - Proper Education

10 comments:

Anonymous said...

"Ame - Rej" Har spelats ett bra tag nu, men är så jävla grym!!!

Anonymous said...

Eric Prydz vs Innercity - Summer Edit 06
Faithless - Music Matters (Axwell remix)
Erick Morillo feat. P. Diddy - Dance i said (Spencer & Hill remix)
Chanel - My Life (Fonzerelli remix)
Sunfreakz feat. Andrea Britton - Counting Down The Days (Fonzerelli Rmx)

5 låtar, nån lite äldre, nån lite nyare. Alla ganska bra :)
Även om du hört dem tidigare så kanske du hittar tillbaka till dem nu genom detta.

Tack för en trevlig blogg!

Anonymous said...

sitter på en hel del nytt. bara höra av dig. du vet vem jag är. MVH B

Kenneth said...

Vem ska jag höra av mig till?

Anonymous said...

allt med eddie thoneick, fonzerelli, outwork och raul rincon. Snubbarna släpper nya remixar hela tiden.

Anonymous said...

Faithless - Music Matters ( Axwell Remix )

Jerry Ropero - Children

John Dahlbäck - Blink

Jerry Ropero Michael Simon feat Kathy Brown - Ocean Drums ( Mischa Daniels Remix )

Dj Antoine - This Time(Klaas Remix)

Marion Ochoa - Sometimes (Funky Madness )

Nari & Milani Pres.DEK 31 - GNUK
ETT MÅSTE


Där fick du en fiin fiin blanding av funky/vocal/electro house


// WPH

Anonymous said...

Paolo Mojo - 1983 (Eric Prydz Remix) w/ Yazoo - Situations

Det är nog den bästa bootlegen som har gjort !!!!!!!!!

Anonymous said...

Sander Kleinenberg-This is Miami
Mason-Exceeder
Sidney Samson-Girls
Pryda-Turn Out ? (Cross Extended)
Basic Element-To You
Michael Gray-Borderline (Ian Carey remix)
Ultra Djs(Steve Angello)-Me & U

Anonymous said...

Laidback Luke & Marchand Pres Highstreets - Don't Let Go (Sebastien Leger Pop Remix)

Mys

Anonymous said...

Ett tips är att tanka Axwells set från 1 januari (Summadayze, Melbourne). Grymt inspirerande och bra låtar!
Finns här:
http://www.megaupload.com/se/?d=QXLXQ8ZF