Tuesday, February 28, 2006

FlyNordic använder sig utav Brats i sin marknadsföring


Igår fick jag mig ett gott skratt. Mina vänner Kristian Hantoft och Alex Argus är med i en tunnelbanekampanj för FlyNordic som använder sig utav brats för att få fram sitt budskap. Det är tydligen många som river ner affischerna. Om det är för att de vill spara på bilderna som idolbilder eller om de sätts upp som piltavlor hemma kommer vi aldrig att veta.

I FlyNordics kampanj kan man läsa...

"Det kom som en chock för oss på Djursholm och "Jag tror att det satt en låginkomsttagare framför mig på planet".


Tydligen så..

- Vi vill kommunicera att Fly Nordic är lite av ett demokratiskt företag. Man har inte klassindelning i flyget, men ändå ombokningsbara biljetter och bra service till ett lågt pris, Mikael Apelgard, marknadschef på Fly Nordic

1 comment:

Anonymous said...

Det var som fan, Hantoft gör bratreklam :) Från "bonne" på landet till stjärna i stan, go Hantoft...