Monday, February 27, 2006

Med elstötar och forngrekiska besvärjelser

Med elstötar och forngrekiska besvärjelser och efter en lång periods dvala väcker jag till liv min gamla passion att blogga! Trenden som slog USA för 2 år sen och liberala högern i Sverige för 1 år sen har nu nått Stureplan. Vilket bara ökar ångesten över att jag försummat min gamla passion så länge. Förr uppdaterade jag min blogg 2-3 ggr om dagen och hade ca 400 unika besökare om dagen. Jag känner att jag svikit mina forna läsare. Det var trots allt en trogen skara som besökte bloggen varje dag och kommenterade mina nyheter. Men nu ska det bli ändring!

Vad är det som fått mig att väcka liv i min gamla passion? Jo! Helt enkelt att jag ska in och bråka med Daniel J, Jessika och Niklas Z som hakat på blogtrenden. Jag ska fortsätta skriva om politik precis som förr men denna gång blir det nog lite mer personligt utan att för den skull vara privat. Sen blir det en och annan ytligare reflektion över vad som händer runt mina helger runt Stockholms mest kända Svamp. ;)

No comments: