Thursday, January 04, 2007

Grodan Cocktail Clubs nya VIP-kort..


... har det smartaste och snyggaste VIP-kortslösningar jag har sett. Det Cocktail Club bossen Mattias Hedlund har gjort är att dela ut visitkort med en registreringskod på till väl valda stamgäster och Houseentusiaster. Registreringskoden använder man när man går in på nätet och registrerar sig själv.

Som klubbägare behöver man aldrig trycka upp fler än det finns intresse för och man behåller den speciella känslan att man är noga utvald. Att jag fick ett beror nog mest för att min kollega Fredrika Johnson är inbiten Houseälskare som känner Mattias Hedlund. Jag är på tok för okreddig egentligen.

Jag tycker att Grodan Cocktail Club har en oerhört snygg grafisk profil. Allt från loggan, typsnittet till hemsidan är genomtänkt och snygg. Jag ser fram emot att få själva VIP-kortet.

Läs Fredrikas intervju med Mattias Hedlund på Sthlmsfinest.com

3 comments:

Anonymous said...

Livet känns tomt och innehållslöst utan Kenneths dagliga uppdateringar ... :-)

Anonymous said...

En vecka utan uppdateringar Kenneth... Shame on you! ;)

motherfakka said...

Jag håller med. Snygg profil mm.