Tuesday, January 30, 2007

Smokin Aces, Plaza och NRJ på Cafét på onsdag..


Jag gillar inte svenska filmer för det mesta. Skådespelarna känns så otroligt pinsamma för de. Jag vet inte riktigt varför men det kan bero på att jag var hjärntvättad med Hollywoodfilmer hela min uppväxt i USA. Jag älskar actionfilmen där hjälten räddar världen från ondska och när amerikanska flaggan vajar i bakgrunden.

En film som jag ser fram emot är Smokin Aces. Vi har en förhandsvisning för filmen nu på onsdag på Park och efter det blir det drink på Plaza som har premiär för sina onsdagar. Filip Söderlindh och Sandra Lindberg ska bjuda sina vänner och bekanta och sen kommer förhandsvisningens gäster efter det på en liten drink.

Bakom skivspelarna kommer man bland annat att hitta Jesper Salén.

Surfa in på Sthlmsfinest.com bli medlem om du inte redan är det och OSA.
Mer info och OSA för medlemmar>>> Klicka Här

Förutom bio och onsdagspremiär på Plaza är det dessutom Nrj @ the Club som gästar Café Opera. 6 Djs turas om att spela under kvällen och alla bord är redan bokade. Det lär bli en grym onsdag helt enkelt! Räkna med att det blir tung House från Alex Lewerentz, Don Tomaso, Andreas Backwall, The Plaza Clubs Alex Talaee, Benji of Sweden och Phatsoo.



No comments: