Tuesday, July 18, 2006

Bloggar i Visby...

Nu börjar Stockholmsveckan i Visby och Jessika är på plats för Stureplans räkning med imponerande fina bilder. För två veckor sen var det helt andra som bloggade. Maria Rankka, biträdande chefen på Näringslivets tankesmedja, Timbro skriver på Dagens PS om hur det bloggades under politikerveckan i Visby.

Nu blir det andra bullar och andra saker som beskrivs. Gotlandsbloggen från Visby är inte lika ambitiös som Potikerbloggens rapportering från allt som gjordes i Almedalen. Men det vore kul om fler kunde blogga från Visby. Jag får ta saken i egna händer och åka ner till helgen och mobilblogga lite. Jag tar nog med mig bärbara och bloggar lite mellan Kallis och utgångarna. Vi får se om min chef går med på att jag tar ledigt dessa tre dagar eller om jag
till och med kan flytta kampanjen till Visby.

No comments: