Wednesday, July 05, 2006

Sophie Rosensvärd debuterar med ny singel...



Sophie Rosensvärd, dotter till Knut Rosensvärd var känd som Östra Reals hetaste tjej under sin tid på gymnasiet. Nu debuterar hon med första singeln och låten
Move It (FIFA 2006 RedOne Mix). Bloggen ser fram emot att höra skivan när den släpps i höst och ännu mer att se henne ute lite oftare. Det känns nästan som att hon har varit instängd i en studio senaste tiden.
Move It skrevs av Nadir Khayat aka RedOne och Bilal Hajjioch är en remix på FIFA´s officiella VM-låt.

5 comments:

Anonymous said...

...precis vad musik världen behöver, ännu en överklass blondin i bh som låter som en bäver som gnisslar tänder...suck sorry men det hjälper inte ens om pappa går i röda byxor och kränger skjortor..bra att du tog bort länken till skiten (för pinsam för Sophie) och lade till en bild med lite äkta "artistkänsla"...

Anonymous said...

varför sitter hon i bh och spelar in en låt?

Anonymous said...

Det var säkert lika varmt i studion som det har varit ute senaste dagarna. ;)

Anonymous said...

Kan meddela att hon i princip bor på Sturebadet... Numera är det inte mycket kvar av henne... Tur att hon har sillisar, annars skulle folk märka hur smal hon är.

Anonymous said...

Hej Allihopa!
Jag är fullt medveten om att alla inte kan gilla min musik men det är inte min tanke heller. Jag står för den eftersom jag skrivit allt material tillsammans med min producent. Man kan inte tillfredställa alla. Men när kritik går över i personangrepp känns det lite väl omoget. Min bakgrund eller familj har ju absolut ingenting med min musik att göra. Inte heller hur ofta jag tränar på Sturebadet. Jag har fått jobba lika hårt som någon annan. Stå för era åsikter om ni ska ha några och underteckna inte med anonym.
Ha en bra sommar! Med vänliga hälsningar Sophie Rosensvärd