Thursday, July 13, 2006

Hans Shimoda slutar att blogga.

Idag på Sthlmsfinest.com kan man läsa Hans Shimodas sista blogginlägg. Jag har alltid haft stor respekt för Hans yrkeskunnighet och långa erfarenhet. Hans skrev varje dag troget en liten text om lite allt möjligt. Om jag ska vara kritisk ska jag säga att inriktningen inte alltid var klar. OM jag får anta kommer båda Hans Shimodas och Jesper Hussfeldts bloggar försvinna från Sthlmfinest huvudmeny inom kort och ersättas med nya bloggare. Kommer man kanske ta in Marie Plosjö som hyllats både som födelsedagsbarn och nu som mest lästa bloggare på Sthlmsfinest med intervju och Alexander Ervik som är skvallerkungen på Sthlmsfinest.



Tack och hej, leverpastej
Allt som har en början har ett slut.
Från och med idag är det slutbloggat här på sthlmsfinest. Jag tar semester, åker till Marbella i morgon för att inviga Puro Beach och passar samtidigt på att tacka för mej och framförallt alla som läst.
Tack.
Det är ju inte helt omöjligt att jag bloggar vidare någon annanstans. Jag kanske tar upp min privata blogg igen.
Man vet aldrig.
Hur som helst önskar jag alla en fantastisk sommar!
Kram


No comments: