Tuesday, December 19, 2006

Det snöar!

Äntligen! Små söta puderaktiga flingor flöt sakna ner till marken när jag tittade ut genom fönstret från Mocco idag. Risken är stor att det kommer att smälta bort innan jul men man kan alltid hoppas. Det känns inte som jul om det inte är snö på marken.

Just nu ägnar jag mycket av min tid på kontoret även om jag hunnit med ett par möten på Mocco. Igår hann jag dessutom se förhandsvisningen av nya filmen med
Denzel Washington, DÉ JÀ VU. Det var som en modern actionthriller version utav Tillbaka till framtiden. Smått skum men helt klart sevärd. Roligast var när Glife-fotografen Mathias

Jag har inte hunnit blogga så mycket men det ska bli bättring på den fronten.

2 comments:

Anonymous said...

Kan du förklara för världen vad du har fått för jobb?

Kenneth said...

Det är hemligt ett litet tag till.. ;)