Thursday, December 28, 2006

En hektisk vecka

Att både jobba, fira jul och samtidigt hålla uppe bloggandet har varit en omöjlig kombination den senaste veckan. Trots att jag har suttit framför datorn över 12 timmar per dag har tiden inte räckt till. Jobbet har fått ta överhand men det gör inget. Det är otroligt stimulerande och jag känner hur idéerna bara väller fram. Snart kommer ni förstå..

Idag hann jag trots allt besöka både Mocco och Le Café ett fåtal dyrbara minuter för ändå känna att jag gjorde någonting annat än jobba. Just nu är nya energiläsken Burn det som håller igång mig. Det är som raketbränsle

Emelie är som alltid en solstråle och skiner upp när jag springer förbi Lé Café. Det är så viktigt att ha en glad och trevlig personal. Det är för hennes skull som jag ens besöker Le Café. Även om jag idag upptäckte att deras hälsotallrik var riktigt god.

6 comments:

Anonymous said...

Känns billigt med din smygreklam för Burn....

Anonymous said...

"Anonymous": Om Du anser DET vara reklam, hur mycket reklam ser man inte isåfall överallt i samhället. Så fort man läser en tidning och någon tycker om en film, ett klädmärke eller en semesterort, är det reklam då?! :-)

Anonymous said...

Självklart är det reklam..utsträckningen av hur mycket reklam man utsätts för i samhället ändrar väl knappast benämningen av den sortens marknadsförning....men men jag kan väl ha fel...finns nog dom som gillar Burn så mycket att folk måste få veta det...:-)

Unknown said...

Aftonbladet.se/PunktSE:s samarbete med med Stureplan.se verkar vara konkurrensutsatt..

http://what.se/article.asp?id=4916

Anonymous said...

Burn sponsrar Sthlmfinest. Kenny är redaktör på Sthlmfinest. Kenny vill dra in pengar till Sthlmfinest. Burn (och alla andra) vet att "word-of -mouth" slår allt. Därför "råkar" Kenny namedropa denna en-i-mängden-dryck så ofta tillfälle ges. I somras var det en saftdryck från england som påminde mer om starkcidern Strongbow till utseendet än om god svensk saft. Denna kommentar kommer dock aldrig genom Kennys censurenfilter. Nota Bene! Jag klandrar dock inte Kenneth för detta.

Anonymous said...

Marre Marräng: Var inte så blåögd.