Wednesday, December 20, 2006

Tomten kommer idag!

Idag kommer jultomten och levererar min julklapp! Jag ringde och pratade med TNT som levererar min nya och fantastiskt vackra svarta Macbook. Idag kommer den att levereras mellan 11:00 och 16:00! Äntligen! Väntan är över. Efter att ha skickat en ursprungliga beställning 22 november, behövt skicka tillbaka en defekt dator ska jag äntligen få min nya bärbara dator. Äntligen kommer jag att ha nytta av den stilrent vita trådlösa musen och tangentbordet som bara stått på mitt skrivbord och mest använts som prydnad sedan första leveransen kom.

Idag är det möten och en lång att-göra-lista som ska plöjas igenom. I morgon är det julglögg med jobbet och så Bingos pyjamasparty.

1 comment:

Anonymous said...

Om Du tycker ballongerna på dagens party i taket är fina så sänd mig en tanke. Jag har under 5 TIMMAR i eftermiddag blåst upp merparten ... 2000 STYCKEN :-)