Friday, December 29, 2006

NU är det officiellt.

Nu är det officiellt. Jag har sedan ett par veckor nu suttit och arbetat som chefredaktör på Sthlmsfinest.com. Det har tyvärr inte lämnat så mycket tid över till att blogga. Sthlmsfinest är en fantastisk produkt med en enorm potential med starka ägare och varumärken som ligger bakom. Min uppgift kommer att vara att tillsammans med redaktionen, duktiga formgivare och programmerare utforma den nästkommande versionen utav Sthlmsfinest. Det är en väldigt spännande vår som väntar. Nu har jag äntligen chansen att skapa en sida som jag själv skulle vilja besöka.

Nu ligger nyheten uppe på www.dagensmedia.se


6 comments:

Anonymous said...

Grattis. Välförtjänt!!

Min högst personliga uppfattning är dock att jag inte hade satsat på en frilansande journalist (tjejen från London som ska skriva om mode) om hon inte vågar skriva under med sitt eget namn.

Tror det är viktigt för trovärdigheten i ett medium att man skriver under med sitt namn när man har en åsikt.

Anonymous said...

Grattis! Askul ju! Önskningar: byt namn på skiten, gör om layouten gensast, den verkligen är fruktansvärd, låt sajten ligga nere några dagar det hypar den mer sen men det måste förstås vara ruskigt snyggt. Kram Elin

Anna said...

Grattis!

Unknown said...

Även på What: http://what.se/article.asp?id=4916

Mikael U said...

Gratulerar!

Hoppas att du markant försöker skilja SthlmFinest från Glife och Stureplan! Nytt blod är mer än nödvändigt!

Anonymous said...

Jag säger som mina föregångare... Grattis!