Monday, June 05, 2006

Daniel Nyhlen skriver veckans snackis...

Det verkar vara kärlek i luften bland nattklubbscheferna. Nyligen kunde man läsa om Jacob Ramberg som dejtar Isabel Adrian, Niclas Rahm som dejtar Elin Lanto och nu avslöjar Daniel NyhlénKändis att....

Hannah Graaf och Robert Hållstrand, ägare till inneklubben Plaza i Stockholm. De sågs kyssa varandra passionerat i lördags natt på inneklubben Solidaritet: Senare, vid halvfemsnåret lämnade paret också nattklubben tillsammans, visserligen med några vänner. Om de är ett par är nog för tidigt att säga. Men man vet aldrig...
[Kändis]

Tidigare snackisar har varit Oscar Durling och Elita Löfblad som synts på en del vimmelbilder ihop och Sebastian af Robsson som synts byta saliv med Denise Carlberg.

5 comments:

Anonymous said...

Du har den mest ambitiösa blogg jag någonsin läst. Fantastiskt. Och bra! :-)

/Marre Marräng

Anonymous said...

Tack Marre! Jag gör mitt bästa.. ;)

Anonymous said...

Det stavas Denise Karlberg med K

Anonymous said...

Ja, Du har ju mer redaktionellt innehåll än ett 5-stjärnigt Magazine ;-)

Hur många anställda har Du? ;-) Skulle en vanlig website ha så mycket substansiellt innehåll skulle det ju krävas 12-13 heltidstjänster ;-)

Känner på mig att den här sidan blir Din ingång till ett jobb inom mediabranschen.

/Marre Marräng

Anonymous said...

Tack ännnu en gång Marre. Det får vi se... det är inte ambitionen. Utan ambitionen har alltid varit att skapa någonting som jag själv ville läsa och saknade. Eftersom varken Glife, Stureplan eller Sthlmsfinest lyckas med att leverera det så har jag valt att skriva och sammanställa det själv.