Wednesday, June 21, 2006

Skillnaden mellan Spybar och Sture...


I Spybars nyhetsbrev målas det ganska tydligt skillnaderna mellan Sturecompagniet och Spybar både i bild och text.

Det är med skilda känslor som vi rapporterar att vi har stängt på midsommarafton. Å ena sidan har ni och vi chansen att göra något annat för första fredagen på fyra månader, å andra sidan kanske någon får för sig att åka ut på landet och skaffa något så vulgärt som en solbränna. Vad blir det härnäst? V-ringade tishor? Stringtrosor? Kanske till och med muskler?
[spybars nyhetsbrev]


7 comments:

Anonymous said...

vem fan vill se ut som till höger allvarligt??

Anonymous said...

Ahlbom ser ut som en stekt liten korv. Tjock och röd.
Men Uffe är sexig. Värsta kroppen.

Anonymous said...

Spybars nyhetsbrev går från klarhet till klarhet! Bästa klubbläsningen just nu.

/ Ser ut som bilden till höger.

Anonymous said...

fyfan va synd om dig

Anonymous said...

Jag är bara jättenyfiken om Kenneth har rosa eller gult kort på spybar

Anonymous said...

Jag har varken eller. ;)

Jag har aldrig riktigt varit Spyar kille. Calle S gör ett bra jobb har jag hört. All kredd till honom för att ändrat profilen på ett av Stockholms mest kända ställen.

Anonymous said...

Jag har varken eller. ;)

Jag har aldrig riktigt varit Spybarkille. Calle S gör ett bra jobb har jag hört. All kredd till honom för att ha ändrat profilen på ett av Stockholms mest kända uteställen.