Monday, June 19, 2006

Helgens utmärkelser...

Här kommer några utmärkelser. Notera att det är med en stor dos humor och glimten i ögat.

Helgens...

Mest samanbitna nattklubbschef: Jacob Ramberg
Clownaspirant som kan gå på händer utanför Utecompagniet: Rasmus Dorsch
Fan att jag glömde solbrillerna, nu är jag bländad: Fredrik von Essen
"Jag har en tecknad hare ritad på min klänning": Erica Johnsson
Grymmaste uteservering: Solidaritet efter 03:00
Jag har grymt skoj: Mattias Slachet och Amir Amor på Solidaritet
Man skulle kunna tro att det är afterbeach: Solidaritet ca 04:30
Cowboyhatt: Okänd kille på Solidaritet
Absolut törstigaste kille: Mr Thirsty
Prinsessa, iförd i vit klänning: Emilia Pavlovski
Måste ni ta en bild precis när jag ska ta en tugga: Peter Liliehöök
Mustasch: Kambi
Helgens peruk: E-types vän som använder E-types hår
Pose hårdrockspose: E-type
Blommigaste och sötast vårkjol: Irina Sagtegens
Patenterade pose, "titta åt sidan blicken": Natacha Peyre
Skönaste tunga: Jocke Bjuvegård
Jag älskar mitt jobb: Jonas Ghauri
Jag älskar mitt jobb del 2: Mattias Slachet
Törstigaste killar: Magnus Tholén och Patrik Teste
In da mix: Alex Talaee på Plazas sommaravslutning
"Jag vill inte vara med på bild med Klercker": En okänd donna
Mest plockade ögonbryn: Celine och Cassandra
Skönaste T-shirt: Jacob Ramberg wants you!
Sötaste "tatuering" : Amanda med ett hjärta på armen
Hemligaste gästen: Fredrik af Klerckers hemliga vän
"Jag vill inte vara med på bild egentligen blick": Micke Svensson
"Jag vill inte vara med på bild egentligen blick del 2": Jacob Hägg
Vackraste leenden: Jenny Sundman & Veronica Andersson
Mest redo för Pride 2006: Johan Blom
Födelsedagsfirande prinsessa: Emilia Pavlovski
Skönaste klänningen att ta på: Alexandra Färds glansiga sak
Vådå bord? Jag håller i min dricka istället:Anette Petersson
Roligaste kille: Uffe von Roth eftersom hans vän måste ha hört nåt riktigt kul precis innan kortet togs.
Antipose: Elin Kling som hellre förvränger ansiktet
Nya frisyr: Oscar Durling som har klippt sig. Backslicken är kapad kort.
Stiligaste killar:
Mest obeskrivliga min: Henning
Patenterade pose nr 2: Malin Asklund & Irina Sategen som står på samma sätt för andra gången i helgen.
Jag ser ut som en ledsen bulldog: Jacob Hägg
Vi är snälla killar egentligen. Följ med mig på Thé blick: Oscar Durling och David Lofti
"Jag är jagad av en massa blondiner": Henrik Landin
Mingelfotograf: Pontus Johansson

1 comment:

Anonymous said...

Fantastiskt Kenny!