Tuesday, June 20, 2006

Denise Lopez går till attack mot Daniel Nyhlén.

I hennes blogg skriver Denise ett öppet brev och går till attack mot Daniel Nyhlén.

"Jag är en av få människor som vägrar kyssa ditt arsle och det är något jag aldrig kommer att göra! Du har fått härjat lös i vår lilla ankdamm Stockholm och kändisvärlden i många år nu, utan att någon säger ifrån till dig offentligt. Har de försökt så har du använt ditt enda vapen, att hänga ut dem offentligt."

>>Läs i hennes blogg
>>Läs i Dagens Media
>>Läs hennes blogg på Sthllmsfinest

5 comments:

Anonymous said...

Jag säger bara heja Denise! Daniel Nyhlén verkar vara en vidrig liten människa som måste hämnas på allt och alla bara för att han alltid blev vald sist på skolidrotten..

Anonymous said...

stackars tjej!

Anonymous said...

Jag är inget fan av varken Denise eller Daniel. Men Daniel är oproffsig, stöddig och tycks faktiskt vara rätt kär i sin maktposition. Vilket ju som journalist är livsfarligt. Han vill att alla ska tala ut om allting, för att sedan hugga dem i ryggen om han känner för det en stund senare. Jag tycker Daniel själv ska tala ut. Varför går du inte ut med att du är gay till exempel?

Anonymous said...

Denise Lopez är en tragisk nobody vars hela existens är beroende av att just såna som Daniel Nyhlén finns. Dumt att bita den hand som föder en, men vafan, det gav ju en rubrik till!

Anonymous said...

Daniel hade man ju gärna sluppit nu. När skvallerjournalisterna själv ser sig som egotrippade kändisar blir det för mycket.