Monday, November 20, 2006

Jag tackade nej till Marie Plosjö..

Jag var hemma i fredags. Hör och häpna! Mest för att jag skulle ladda inför vår lilla roadtrip på lördag till Carolina Graflunds årliga vintermiddag på gården utanför Eskilstuna. Jag skulle vara toastmaster för tredje gången och ville spara på krafterna. Dessutom jag var inne på andra dagen av min penicilinkur.

Det är lite charmigt att vara hemma en fredag kväll. Då tänker man mer på alla söta och spontana samtal från folk som är ute och undrar om man ska mötas upp. Mest stolt är jag för att jag redan tidigt under kvällen tackade nej till att gå ut med ensam med Marie Plosjö. Marie är inte ute värst ofta nu för tiden och ringde för att kolla om jag ville gå ut med henne.
Det är nog inte många killar i Sverige som skulle tacka nej till att festa med Marie, men för mig var det viktigare att bli frisk och vila inför helgens stora fest. Ska man ångra sig nu när man tänkt efter?

Vi brukar ha väldigt roligt ihop hon och jag. Även om det lät oerhört lockande att ägna en natt åt att supa ner den söta skånskan tackade jag vänligt nej. Marie är aktuell just nu med ett nytt omslag på FHM där hon poserar naken med syrran.

2 comments:

Anonymous said...

Hon gick ut med Jonas Lichter istället Kenneth!

Anonymous said...

Hon gick ut med Jonas Lichter istället!