Sunday, November 05, 2006

Steve Angello, VIPrummet och blont som blir brunt.

Var förbi VIPrummet på Sture i fredags. Det går riktigt bra för Elin och Monica. Trots att man inte använt "Direktörn" på inbjudan var det oerhört bra stämning inne hos dem och en skön blandning av folk på plats. Jag vet att jag sa att jag skulle bojkotta stället, men jag har ingen karaktär och det är tråkigt att stanna hemma..

Johan Lönnberg var på plats med ett roligt gäng I ena sidan av rummet och festade glatt som bara dem kan. Kvällens mest ljusskygga killar var Robin Cagnell, Peter Wixtröm & Andreas Bardell som alla bar solglasögon. Det var väl kanske deras Halloweenutklädnad. Vid deras bord kunde man hitta hängselpryda blogbaben Amanda Lingheim. Mooreredaktören och bloggaren Viktor BK smög omkring i lokalen och letade nya talanger till tidningen kanske. Kanske kommer vi att hitta Helena Wiklund i tidningen snart. Jag grät en skvätt när jag såg att de klassiska blondinerna Elita och Rebecca Simonsson har båda blivit brunetter. .Det verkar vara nåt farligt brunettevirus som sprider sig just nu. Malin Asklund började och Jenny Matsson är även dem brunetter numera. Vem blir nästa blondin som faller?

Elin Klings pojkvän och The Plaza Clubs PR-ansvarig Nico Fredell passade på att komma förbi nu när det är hans sista lediga helg. Nästa helg öppnar Plaza efter renoveringen och då blir det Plaza ända in i kaklet. När vi ändå är inne på par kan vi nämna att helgens finbesök i VIPrummet var världskända House DJ Steve Angello som kom med flickvännen Isabel Adrian. Steve tillhör den berömda Swedish House Maffian som regerar Housevärlden just nu. Deras låtar och remixar dominerar listorna världen över. SHM består utav Houselegenderna Sebastian Ingrosso, Eric Prydz, Axwell och Steve Angello och är Sveriges stora musikaliska exportvara just nu. Det är ingen grupp utan ett gäng polare från Sverige som har skapat en unik "sound" som kännetecknar deras typ utav House.

No comments: