Monday, November 06, 2006

Moccoblogging...

Som vanligt sitter jag på Mocco och eftermiddagsfikar. Man skulle kunna tro att jag ägnar alla mina dagar här. Det är mest att man kan surfa samtidigt som man är här. Jag hjälper Rebecca Simonsson hitta en lägenhet i andra hand. Vi sitter som två datanördar med varsin bärbara dator och skickar länkar och bilder till varandra. Vet ni någon som har en lägenhet och vill ha den snygga Rebecca som hyresgäst kan man skicka ett mail till mig eller skriva i gästboken. Alla förslag tas tacksamt emot.

Monica var med oss en stund och åt lunch och visade inbjudan inför fredagens födelsedagsdrink som kommer att vara på Sturevippen. Sara Nilsson, Elina Hasslund och Josephine Julner ska bjuda in sina närmaste vänner ur svenska blondmaffian..

Ett bord bort sitter Emma Gremo, Natti Ponsbach och Sussi Öhlander. I den andra soffgruppen sitter de tre partymusketörerna Alexandra Falckenbäck, Sandra Magnusdottir och Maria Edström och ser ut att utbyta smaskigheter och skvaller från helgen.. Maria och Sandra var i högform i lördags det finns säkert mycket att prata om efter helgen. Christos är som vanligt upptagen och numera hightech med bärbar dator och bluetooth headset. Andreas Ivehult är här och skickar obscena bilder till Rebecca via Bluetooth.

Ivan da Silva kom precis in och ser lika glad ut som alltid. Han har inte sovit på hela natten då stackaren haft problem med sin internetuppkoppling och inte kunde få upp sina bilder från gårdagens plåtning på Cafet.

1 comment:

Anonymous said...

Svenska blondinmaffian? 30 killar och 30 tjejer står på gästlistan oavsett hårfärg...