Monday, March 20, 2006

Bloggdatorn som blev Discodator!

Det brukar bli lite glesare med uppdateringar av bloggen på helgerna. Mycket på grund utav att helgen erbjuder så oerhört många trevliga möjligheter till att träffa vänner som varit upptagna med jobb, skola och allt som hör till vardagen.

På helgerna planerar man in middagar, utgångar, bakisdagar med polare osv. Då blir det mycket mindre tid framför datorn som mer används som "Discodator" snarare än som "Bloggdator".

Jag tog med mig min lilla bärbara hem till Patrik Bergquist i Djursholm i fredags och där har både jag och den varit hela helgen och haft en riktigt skön helg.

Bloggdatorn som vanligtvis pumpar ut blogginlägg ungefär 3-5 ggr om dagen omvandlas under helgen till "Discodatorn"! Min lilla burk kopplas samman med Patriks tunga ljudanläggning och istället för inlägg på bloggen pumpas det ut House och partylåtar. Men nu är Bloggdatorn tillbaka! :)

No comments: