Thursday, March 09, 2006

Saker jag gillar just nu..

Yalla Kärlek
Igår provade jag en ny smak av yalla dryckyoghurt. Kärlek heter den och är en blandning av yoghurt, jordgubb, chocklad och chili. Precis de smakerna jag gillar! Mums!

Moore med Angelica
I brevlådan igår kom nya numret av Moore med Angelica Bremert på framsidan. Jag lärde känna Angelika för en snart tre år sen på en tjänsteresa till Göteborg och fick chansen att lära känna henne riktigt bra. Förrutom det uppenbara yttre så är Angelika rolig, spontan och helt galen när hon festar. Hon brukade komma över och bo hos mig på helgerna när hon kom på besök.

TV-serien Prison Break.
Jag är en rastlös typ av mig och efter att jag såg reklamen på TV bestämde jag mig för att trotsa alla copyright lagar och ladda ner alla avsnitt så att jag kunde se allt när jag ville. NU vet jag hur det slutar... vet du? ;)

Svenska Dagbladet.
Varje dag lusläser jag nyhetssidan och blir både arg och glad. Glad oftast när sossarna återigen gjort bort sig och arg varje gång det tas ytterligare ett korkat beslut i riksdagen. Nu ska storebror staten registrera alla fritidsbåtar och dessutom tvinga alla båtägare till att ta någon sorts förarbevis.




No comments: