Thursday, March 16, 2006

Saker att se fram emot ikväll...

ikväll är det två stora fester. Den ena är när mobilföretaget "3" ska lansera sin nya Roberto Cavalli special edition telefon på Sture och det andra är Moorefesten "Gudfadern the party" på Cafet som egentligen borde heta Scandal Beautyfesten. På den festen är det nämnligen Mooremodeller som är influgna från hela landet för att delta i utnämningen av "Årets Scandal Beauty". Angelica Bremert, Isabel Adrian, Marie Plosjö, Natacha Peyre, Carolina Gynning slåss alla om titeln. Jag tippar på att det blir Angelika Bremert. Helt enkelt för att hon hetast just nu. Hon är med på framsidan av Moore och har precis kommit ut ur Big Brother huset och jag råkar veta att hon är Bingos favorit just nu. Sen är jag lite partisk själv. ;)

Men jag kommer inte att vara på någon av festerna eftersom jag ska vara en duktig student och plugga inför tentan jag ska göra i morgon i marknadsföring. Men till helgen! Då blir det andra bullar!

No comments: