Thursday, March 30, 2006

Vita veckan börjar nu!

Jag har levt ett osunt liv senaste 3 månader men nu är det slut på det. Min PT Tobbe T har lärt mig lite om kost och från och med nu ska jag göra ett första försök till vit vecka. Det kan bli längre och det kan bli kortare. Tanken är att jag ska börja ta träningen på allvar och rena kroppen från de farligaste gifterna.


Ikväll hann jag med ett besök på L1 där Slitz Man hade sin smygläsning av senaste numret. Innan det var det loka på tures med Köhler, Dyrssen och Raul och en latte med Emma på Mocco. Ingen verkar tro på att jag klarar av en vit vecka. I morgon ska jag INTE gå ut. Utan jag har planerat att stillsamt gå på bio och sen direkt hem och sova. Jag ska se en söt film t.o.m. Ice Age 2. Kan det bli oskyldigare? Mitt sunda liv börjar nu! Är du stolt nu Tobbe? ;) /K från mobilen, på väg hem istället för till sture eller Plaza.

3 comments:

Anonymous said...

Åh, den filmen vill jag också se! Berätta om den var bra eller ej.

Puss o kram!

Anonymous said...

Jag känner mig som en stolt far Kenneth ;).. Oroa dig inte, jag föregår med gott exempel och stannar hemma. Ring när du börjar känna panikattackerna komma så ska vi ta i tu med dem...

Anonymous said...

Tobbe heter egentligen Tobbe Ha.. Men eftersom Tobbe alltid säger Kenneth med K väljer jag att svarar med Tobbe med T. Då det är förlångt att skriva har jag alltid skrivit Tobbe T. Det låter helt enkelt roligare. Det har säkert förvirrat ett gäng.