Thursday, March 16, 2006

Saker jag gillar just nu...

3 saker jag gillar just nu...
  • Att JC använder sig utav den läckra Carmen Electra i sina TV-reklam
  • Spelet God of War på Playstation.
  • Att jag slår rekord varje dag med antalet besökare på bloggen. Igår var det nästan 300 unika.
3 saker jag inte skulle kunna leva utan...
  • Min Ipod Nano. Vad skulle jag göra utan den?
  • Min bärbara dator. Jag är verkligen datanörd när jag är hemma.
  • Mjölk. Jag dricker minst 2 liter om dagen rätt ofta 3-4.

3 saker jag har på min önskelista...
  • Nya Sony Playstation 3 som kommer ut till november.
  • Lite sköna t-shirtar från Abercrombie and Fitch som som gör riktigt sköna kläder. Jag ska se om jag kan få Carro G att shoppa lite åt mig när hon ändå är och hälsar på Filip T i New York.
  • Våren ska komma tidigare.

No comments: