Friday, March 10, 2006

Viola en vanlig torsdag..

Det var tänkt att bli en helt lugn kväll.. utan utgång. Så ringer Michelle Gutt som varit i Mora i två veckor och charmar som bara hon kan. "Jag saknar dig... kom hit" Vem smälter inte när man hör det.

Natti var inte svårövertalad heller. Så Viola blev det. Mycket trevligt. Med Pierre i baren, direktörn i dörren och ett flertal kända ansikten är Viola kanske stans mysigaste och bästa bar enligt mig.

Tommy Köhler kom förbi efter jobbet med en telefon som skickade massSMS i stor skala. Troligtvis sthlms mest hårtarbetande telefon just den natten. Den tuggade på och pumpade ut SMS till stans partyelit. Jag fick ett sms under tiden jag var på bio. Emelie Ehn ska tydligen joina Tommy på fredagar och lördagar som promoter. Bra värvat!

Avslutningsvis var det förrutom goda drinkar väldigt bra musik. Jag blev dock förvånad att se DJlegenden Jonas Lichter var kvällens DJ. Oerhört kul att se och höra eftersom Jonas är nattklubbschef på Cafet så blir det sällan han ställer sig i DJ båset!

No comments: