Thursday, March 23, 2006

Ett litet uppvärmningslopp inför helgens maraton

Det är äntligen torsdag! Det innebär att man likt en sprinter inför startskottet står redo inför helgens olika aktiviteter. Jag kommer att tjuvstarta med att gå ut med Patrik ikväll och köra ett uppvärmningslopp.

Patrik ska ha affärsmiddag med några kunder från Skottland på Operakällaren och jag ska på Jaguars lilla VIPfest på Sheraton. Vi hade tänkt sammanstråla ihop
på Viola med Mishi och tjejligan för att sen titta förbi Sture och Plaza. Så ser kvällens färdplanen ut i varje fall... ett litet uppvärmningslopp inför helgens stora maraton.

Det kanske kommer en rapport i morgon där jag berättar om kvällens/nattens aktiviteter. ;)

1 comment:

Anonymous said...

Hej kära Kenneth. Jag har tipsat om din blogg på min torsdagsblogg på piccaboo, läs gärna och tyck till. Puss, Andréa