Friday, March 10, 2006

Sture sen Plaza..

När man väl är ute med Michelle, Natti, Sara C och Josefine blir det svårt att sakta ner och säga att det bara blir EN drink och sen hem. Det blir lätt så att man fortsätter vidare. Efter Viola blev det såklart Sture där de 6 nattklubbscheferna hade middag med vänner och bekanta. På Sture hittade jag min bloggvänner Jessica Isaksson och Victor BK. Jag och Jessica pratade en lång stund om bloggande, gloggande och om nya smaken Jalla Kärlek. Hälsade snabbt på nya restaurangchefen Fredrik Dahlheim som fått ansvar att vara länken mellan personal och gästerna. Lagom luddigt. Än så länge är det bara Jessica som rapporterat från gårdagen. Jag antar att Victor fortfarande ligger däckad.

Efter Sture blev det en snabb visit på Plaza. Krull stod i dörren och välkomnade oss och Lole var i Djbåset och mixade för fullt. Jag gillar Plaza allt mer för varje besök. Där träffade jag min vän Ulrika Ivares som jobbar som croupier på nätterna och pluggar Internationell Marknadsföring och försäljning på dagarna med mig. Efter en snabb visit blev det att hoppa in i en taxi och åka hem. Hur i hela friden hamnade jag på Viola, Sture och Plaza när jag bara skulle gå på bio?

1 comment:

Anonymous said...

Ska du till Ulrica imorgon?