Tuesday, March 07, 2006

Blogmusik just nu...

När man sitter uppe sent och skriver eller läser kan det vara skönt med lite bakgrundsmusik. Störd som jag är så lyssnar jag ofta på House även när jag är hemma. Det är allt som oftast samma låtar som jag lyssnar på ute.

Lite låtar som jag spelar mycket just nu på min Ipod Nano och när jag sitter med min bärbara är...

Axwell and Steve Angello - Why
Meck - Thunder In My Heart Again [miami calling mix]
Pryda - Sucker DJ
Martijn ten velden & Lucien Foort - Bleep
Julien Creance - Heatwave [Joachim Garraud remix]
Spencer & Hill - Wanna be [club mix]
The Egg - Walking Away [Tocadisco Remix]
Filterfunk - SOS (Message In The Bottle)
Eric Prydz pres. Axer - 123
Tim Le El - Rise
The Drill - The Drill [Paolo Bolognesi remix]
Eurythmics - Sweet Dreams (Steve Angello & Sebastian Ingross Remix)

No comments: