Wednesday, August 23, 2006

Daniel Nyhlén granskar Stureplan i Tv400..

Daniel Nyhlén ska granska "spriten och synden kring Stureplan" i en ny dokumentärserie i TV400.

"Programmen ska ge en inblick i kändisarnas glamourösa värld, varav ett gör en djupdykning i livet kring Stureplan i Stockholm.

Kändis Special ska sändas på bästa sändningstid på fredagar, med premiär den 4 oktober.

Premiärprogrammet är inte riktigt klart än, men det skulle kunna vara scandal beauties, sex och silikon. Episod två blir nog Stureplan - makten och glamouren."

Läs mer i>>> Dagens Media

2 comments:

Unknown said...

Jag kan inte låta bli att tycka att sådana program är lite töntiga. De känns så himla sensationslystna. Stureplan är ett uteställe. So?

Anonymous said...

Hrmm jasså. Jag fick förfrågan om ett sånt här program, det måste varit detta det gällde. Mina vänner berättade att jag inte var en festprisse som inte gillar att dricka alkohol så de hörde inte av sig vidare. Tur säger jag!