Sunday, August 13, 2006

Victoria med John och Kenneth del 2 - bilder


Natti Ponsbach & Kenneth Vasquez


Caroline Madden & Veronica Hård


Sofie Lindholm & Katja Divjac


Emma Gremo & Chloe


Sofie Lindholm & Louise Blom


Alexandra Färd & Mio Sallanto


Claes


Pontus Johansson


Sofie & Cecilia




John Dahlström med vänner


John Dahlström


Ponta P Johansson


DJ Benjamin


Sara Cherine & Veronica Hård


Sofie Lindholm


Mixerbordet



Bilderna togs med Pontus Johanssons nyinköpta Nikon D200. Fotografer var Pontus Johansson och Kenneth Vasquez

4 comments:

Anonymous said...

Ville bara tacka för en grymt trevlig kväll med mycket bra musik och goda drinkar! Känner mig lika sliten idag som jag ser ut på bilden med cissi.. haha!

Mvh Sofie

Kenneth said...

Sofie!

Jag tycker inte att du ser det minsta sliten ut. Jag hittade i varje fall "Dirty South vs Evermore - It's Too Late (Dirty South Mix)" till slut! Lite jobbigt när man gjort ett helt nytt case att hitta bland alla låtar. :)

Men jag hittade er varken på Solidaritet, Köket eller White Room sen.. var tog ni vägen? Inte hem hoppas jag. ;)

Anonymous said...

Vi gick upp till V, men orkade inte med allt folk så då gick vi till White room istället. Där var det ju ca 100 grader varmt och tropiskt fuktigt i luften så vi 04.30 tiden blev det hemfärd istället.. Jag älskar verkligen den låten jag blir lika lycklig varje gång jag hör den! Stackars dig både jag och Cissi skulle promt få höra den på momangen:)

Ha en bra dag!

Kenneth said...

Aaah... det var verkligen som att gå till en bastuklubb på White Room. Så det var där ni gömde er.

Sofie! Maila mig på kenneth (at) sthlmvip.com så ska du få ett gäng bra låtar. ;)