Saturday, August 05, 2006

Emilia Pavlovski lägger ner?

Jag hoppas att hon inte menar bloggen. Emilia skriver idag...

Ställde just ett ultimatum till C om vi ska vara tillsammans. Kul.

Näe, ingenting är kul just nu, så jag lägger ner.

Tack och hej och godnatt för mig bloggen.
puss
emilia

Emilia Pavlovski har varit en av de flitigaste stureplansbloggarna och kommer att vara saknad om det är bloggen hon tänker lägga ner. Hon var med från allra första starten av "bloggvågen" tillsammans med mig, Jessica, Viktor BK, Daniel Jönér och Niklas Zachrisson. Emilia kunde skriva romanlånga texter som ofta handlade om hennes olika bravader, bekymmer och innersta tankar. Det var hon som myntade smeknamnet "Leckan" som namn för "Le Café..." och skrev ofta om "Båti" och stora monstern till bil som hennes pojkvän "C" har kört omkring på.

Vi kommer att sakna Emilias blogg om den läggs ner och jag hoppas att hon ångrar sig och kommer tillbaka. Utan henne blir Stureplans bloggvärld helt enkelt inte sig lik.

2 comments:

Anonymous said...

Nu är det väl ändå dags för en bloggrapport igen! De är ju alltid så roliga! :)

Anonymous said...

Oh no, Emilias blogg kommer att bli saknad!