Sunday, August 13, 2006

Victoria med John och Kenneth 12/8 del 1

Det blev en väldigt lyckad kväll. Det var otroligt roligt men samtidigt oerhört krävande att stå bakom DJ-båset större delen av kvällen. Jag har en nyvunnen respekt för alla Djs som utövar ett svårbemästrat yrke som efter inatt känns mer som en konst. Jag är trött men väldigt nöjd över kvällen. Bilder kommer upp lite senare.. just nu är jag för trött...

Det var en hel del som kom förbi och hälsade på fast det hela bestämdes med väldigt kort varsel. Dj Jürgen som även kallas "Bubbel" kom förbi och visade hur det ska se ut när proffs lirar. Bloggaren och DJ Benjamin kom också förbi och lirade lite. Andreas "Bucket" Backvall kom även han förbi med sina boys...

Nog om DJs. Andra namn som var på plats var Natti Ponsbach som var min grymma sidekick under hela kvällen, Emma Gremo, Andreas Lind och hans boys, Daniel Nyhlén, Peder "Greven" Fogstrand, Steven "Koskungen" Ramenby, Veronica "Jag är" Hård, Susanne "Skånskan" Barthel, Bloggbaben Rebecca "Paris" Petersson, Alexandra "jag har druckit fernet" Färd, Bloggartrion Maria "kubbproffset" Edström, Kerstin "Leontine" Eriksson och, Kajsa Skoglund, Sofie Lindholm, Louise Blom, Carl Fredrik Bothén, Sara "mysteriet" Cherine, Patrik Teste, Kristofer Lundberg, Sussie "Den skeva" Öhlander, Alejandra Portugal, Johanna "Bill" Lannvik, Louise "Bull" Uddströmer och Pontus "PontaP" Johansson. Det var nog fler som var där men i dimman just nu minns jag inte fler.

Efter Vickan drog jag, Natti och några till ut och tog en runda på White Room, Köket, Solidaritet och Mc Donalds. White Room kändes mer som Wet Room med tanke på hur varmt, fuktigt och blöt det var. Köket var det bra drag i musiken men priset går ändå till Solidaritet där Sebastian Ingrosso bjöd på fantastisk tung och bra House. Det var magiskt. Bättre kan det inte bli när Sebbe intar Djbåset.

Tack John Dahlström som styrde upp det hela från början och var medvärden för kvällen.
Tack Benjamin för att jag fick låna lurarna.
Tack Nadde för att du alltid är så snabb, professionell och hjälpsam.
Tack Bubbel som visade hur det ska se ut när en riktig DJ spelar.
Ett jätta stort tack till alla som kom på drinken och stod ut med mina obefintliga mixar. Ni som inte var där missade en grymt trevlig kväll men det kommer garanterat fler.

2 comments:

Anonymous said...

var har Magnus Tholén tagit vägen?????

c said...

Kanonbra att du har lagt upp Johan Forssells blogg här inne. :)