Tuesday, August 22, 2006

Fika på Espresso House och middag med Monica

För andra dagen i rad har jag fikat på Espresso House. Igår satt jag en stund med Natti och hennes nya valp Dolly som går inte att beskriva i ord. Det är perfekta hunden att använda till hundtricket. Jag måste låna Dolly snart och testa. Senare kom även Elina och min framtida fru Linda och sällskapade med mig och Sara C. Det var tragiskt vad ungt det var just igår på Espresso House. Det kändes snarare som ungdomsgård än som ett café. Jag stod ut mest för att jag har fallit för deras vanilla och hasselnötslatte.

Idag var jag där igen och fikade med Monica som ska ha middag igen på Sture. Monica och jag tänkte egentligen sitta på Mocco som är vårt vanliga fikaställe, men av någon konstig anledning så stänger de redan 19. Det var en dum tid att stänga tycker jag. Jag var egentligen rätt sugen på en Mocco Nyttig. Monica ska i varje fall ha en ny
tjejmiddag på Sture. Monicas middagar är lite av en "vem är vem" inom Stureplans partyprinsessor. I nästa nummer utav tidningen Stureplan kommer det finnas ett längre reportage från middagen med en del sköna bilder. Några som förväntas vara med nästa fredag är Alexandra Andersson, Madde Rahm, Ebba Appelqvist, Emelie Velandia, Erica Johnsson, Elina Hasslund, Sara Camtrell, Jessika Isaksson, Louise Tomassino, Maria Johansson, Stina Helmerskog, Susanne Lundberg, Ebba Klingspor och Valerie Wigart.

No comments: