Wednesday, August 16, 2006

I min Ipod just nu...

Pryda - Shadows
Paolo Mojo - 1983 (Eric Prydz Remix)
Phunk-a-delic - Rockin (Tim Le El Remix)
Switch - A Bit Patchy (Eric Prydz Remix)
Lorraine - Transatlantic flight [axwell mix]
Pakito - Living on video
Ian Van Dahl - Just A Girl [Peter Luts Remix]
Sheridan - Fatz Theme
DJ DLG - Epiphany part 3 - Got you moving [original mix]
Steve Angello vs. Stardust - The Music Sounds Better Straight
Lifelike & Kris Menace - Discopolis (Chris Lake remix)
Francesco Diaz & Young Rebels - Ibiza [Wawa Club Mix]
Fonzerelli - Moonlight Party (Aaron McClelland Mix)
Sasha Dith feat. Russian Girls - Rusian Girls (club mix)
The Caramel Club - Mama say mama sa (Delano & Crockett´s Bootie Mix)
Mister T & Demon Ritchie Feat. Prince Charles - Just U&I (Enzo Mori & Stephen Clark Remix)
Dirty South vs Evermore - It's Too Late (Dirty South Mix)
Who's Who - Sexy Fuck [Original Edit]
Antoine Clamaran vs Mad 8 - Take Off This
Pussy (xavid polo bootleg)
Moonbootica - June (Tom Novys space terrace remix)

7 comments:

Anonymous said...

Vart tankar eller köper du din musik?? Så svårt att få tag på vissa låtar.

Anonymous said...

purehousemusic.no-ip.com
danceremix.no-ip.org:4111

DC++

Samtliga låtar i listan finns att hämta

/J

Anonymous said...

Som sagt shadows, e ju inte ens ute, men du har kanske fått en promo av eric?

Tycker bara det är konstigt att ta med låtar man inte ens har. MEn bra en chart är det!!

Kenneth said...

Varenda en av låtarna har jag i min samling... Det står tydligt.. "I min Ipod just nu..."

Allt går att få tag i bara man vet var. ;)

Kenneth said...

Shadows är dessutom min absoluta favorit just nu. :)

Anonymous said...

Shadows e grym! Jag har en hel del hubbar som har det mesta!

Anonymous said...

Shadows e grym! Jag har en hel del gömställen som har det mesta inom house! / Pat!