Tuesday, August 01, 2006

...det mesta regnar bort...



Det gäller att passa på nu och njuta av de dagarna som sommaren har kvar att erbjuda. SMHI förutspår att det kommer att bli regn närmaste dagarna. Därför passade jag på att sitta extra länge på Utecompagniet och njuta av en varm sommarkväll med att dricka rosé med vännerna Max Lönner, Emma Steffansson, Natti Ponsbach, Emma Gremo och Sussi Öhlander. Sussi försökte med att få DJn att spela låten Antoine Clamaran vs Mad 8 - Take Off This Pussy (Club Mix) utan framgång. Jag hade med mig skivan så han kunde inte skylla på att han inte hade den. Låten har snabbt blivit omåttligt populär bland tjejerna i gänget sen jag introducerade den. Låten är en "mash up" på låtarna Mad8 - Work this pussy [club mix] och Antoine Clamaran - Take Off. Orginalet går också bra men bäst är ändå kombinationen. I sommar har låten gått varm i bilen, på förfesterna och på efterfesterna som vårt lilla gäng har haft.

I en stunds svaghet och rosédimma bestämdes att vi skulle besöka Gröna Lund idag men jag är tyvärr fast på kontoret under eftermiddagen. Vi får se hur det blir med det där med tanke på att det ser ut att bli regn. Nu på onsdag ska vi i varje fall se till att festa ordentligt är det tänkt. I helgen var jag bara för trött och seg för att orka gå ut. Dessutom var det lönehelg och då ska man akta sig för att gå ut.


No comments: