Tuesday, August 29, 2006

Fling med Patrik Bergquist....


I kvällens avsnitt av nya dejtingprogrammet Fling är min goda vän Patrik Bergquist med. Jag kommer inte att missa dagens avsnitt för allt smör i Småland...

[Fling sänds ikväll 19:00 på tv3]


Ikvällens Fling får vi möta Djursholmskillen Patrik Bergquist. Han är 27 år, jobbar med telemarketing och är – enligt egen utsaga – bra i sängen. Det blir upp till bevis när han ska dejta en av följande tjejer: Susanna Persson, 21 år från Göteborg, Emily Almberg, 20 år från Enköping, och Katri Salander, 21 år från Tyresö. Vem lyckas kamma hem dejten med Patrik? Kanske är det den som gör bäst ifrån sig i motorcykeltvätten…

6 comments:

Anonymous said...

Jag kollade Fling igår & det var det pinsammaste program jag någonsin skådat. :D

Kenneth said...

Det ska bli spännande att se hur det går för Patrik. :) Jag skulle aldrig ställa upp men jag tror att Patrik kan göra nåt kul av det.

Anonymous said...

Ja, det är alltid härligt med människor som kan bjuda på sig själv! :) Dock hoppas jag att det nästa vecka blir omvänt. Att en tjej får välja & vraka bland tre bortgjorda killar! :)

Anonymous said...

Finns det någon värre än Josefin craaford? Mer obildad och värre fjortis får man leta efter...

"prata affärer låter så tråååååkigt, gör ni inget annat?"

Jösses...

Lisa said...

om jag voire du skulle jag inte vara så fruktansvärt stolt över att ha med en polare i det programmet. Jag skulle inte heller vara stolt över att vara polare med en som varit med i programmet heller. moahaha

Kenneth said...

Jag har inte sagt att jag är "Stolt" över att Patrik är med i Fling. Patrik har däremot mycket annat som han kan vara stolt över. Jag tycker mest att det var roligt att han var med. ;)