Saturday, August 12, 2006

Sommardrink på Victoria..


Idag lördag ska jag och min vän John Dahlström bjuda in till en härlig sommardrink på Victoria i Kungsträdgården. Kvällen till ära ska jag, John och Natti Ponsbach dessutom stå för musiken.

Det lär bli en spännande upplevelse eftersom jag aldrig tidigare stått bakom ett DJ-bås annat i fyllan och som gäst. Jag kan absolut inte mixa, MEN efter många års klubbande vet jag defintivt vad jag gillar i musikväg och räkna med att det kommer att bli röjigt tung House.

2 comments:

Fredricsson said...

En DJ som inte kan mixa? Hoppas att Victoriapububliken inte är kräsen! =)

Kenneth said...

Nja.. till större delen kommer publiken vara mina vänner. Dessa är inte så kräsna på mixarna.. mest låtvalet. Och det grejar jag. :)

Sen skulle jag inte kalla mig en DJ direkt. Det skulle vara en direkt förolämpning mot alla duktiga DJs där ute.

Men kul ska jag ha! Kom förbi och ta ett järn! :)