Tuesday, August 29, 2006

Små "brats" som gör bort sig...

8 comments:

Anonymous said...

Det här är ju verkligen hemskt att bevittna. JAG sitter här och skämms när göteborgarna pratar. Det måste göra ont för dom att se detta idag.

Anonymous said...

Herregud! Haha så roligt, jag skäms så jag knappt orkar titta färdigt. Jag hoppas verkligen att Göteborgarna överdrev med mening:)

Anonymous said...

Å herregud vad roligt!

Kenneth said...

Helt klart det pinsammaste jag sett på länge...

Anette said...

OMG! Hahaha...jag är helt mållös, kan inte sluta skratta. Så pinsamt!

Anonymous said...

Misstänker att GBG-grabbarna är från Stockholm... Det var kul. Många stolpskott annars. "Knas" är ett ord som borde bannlysas ur Svenska språket. Han som sa att "om pappa betalar så får man ligga snyggt" var ju faktiskt hysteruskt rolig.

Anonymous said...

haha så sköna göteborgarna är inte från gbg utan är stockholmare och driver bara totalt :)

Anonymous said...

OMG!! klockrent underbart roligt!!