Thursday, August 17, 2006

Rättelse...

I min nattsömniga tillstånd skrev jag att Alex Schulmans inlägg om Carl Philip var borta. Det var den inte. Den finns kvar där. Till mitt försvar kan jag nämna att inlägget gömdes snabbt på en annan sida då Schulmans blogg är uppbyggd så att bara ett visst antal inlägg syns på första sidan. Slutsats... Alex är omutbar. Det är eftersnacksredaktionen som kör Cover-Up om "Lippis" festnatt.

Utdrag ur blogginlägget.
Fragment från lördagen
måndag 14 augusti 2006 06:44:22

...Hur som helst. Vi gick vidare mot Stureplan och passerade Utecompagniet där Carl Philip och hans gäng sjöng sånger och beställde in jätteflaskor av champagne. Det är sant, han uppförde sig som en så kallad "stekare". Vi fortsatte häpet och förundrat mot V, som verkligen var fantastiskt...
[länk till hela inlägget]

Surfa in på Alex Blogg>>> Klicka här
Läs inlägget om Carl Philip>>> Klicka här

4 comments:

Anonymous said...

Ha ha, har sossarna kapat denna blogg!

Kenneth said...

Verkligen inte! Jag tycker dock att rätt ska vara rätt. Jag är i grund och botten rojalist och betalar gärna den femman per år som kungahuset kostar. Det är vackert, fint och roligt med ett kungahus.

Men jag tycker att våra kungligheter är på tog för mesiga och står inte för sitt festande. Jag vill att prinsen ska komma ut och säga...

"Japp, jag sprutade champagne och det var jävligt skönt"

Jag vet att det inte kommer att hända för att Sverige ser ut som det gör. Men jag önskar att det kunde vara så.

Anonymous said...

Jag tror att du är något stort på spåren, en gigantisk konspiraton. Lite som Da Vinci-koden, fast med kungahuset, skvallerpressen och stureplansgruppen i huvudrollen istället.

Kenneth said...

Det tror jag med.. ;)