Monday, October 16, 2006

Being Bingo, Ipoden och norsk PR...


[Foto: Pavel Maira]
Så här på kvällskvisten sitter jag och tittar på reprisen av St Tropez-avsnittet av Being Bingokanal 6. Bingo är skön och har en tokläcker fru. Angelika är verkligen lika skön som person som hon är porrigt snygg. Bingo är bra salongsberusad och skuttar omkring och är rolig. Han raggar nummer av Uffe Ekberg och försöker fixa efterfest.

Samtidigt sitter jag med MSN och datorn på och slösurfar när jag får en länk skickad till mig. Tydligen så är Sture hett även i Norge. Klicka här

Helgens mest tragiska nyhet:
Jag hittar inte min Ipod och har varit hemma sjuk sedan fredagens utgång med söta Moccotjejerna Åsa och Emelie. Ipoden är helt försvunnen och det känns som att jag har förlorat en kär vän.. Hur ska jag överleva veckan? Det får bli en Röd Ipod Nano. Med en sådan känns det som att man dessutom är en god världsmedborgare. Kapitalism är vackert.

2 comments:

Anonymous said...

BYLINE KENNETH. Du vet ju vem som tagit bilden, så skriv in byline FFS!!!!

Anonymous said...

bingo, ja vad kan man säga. jag tittade på programmet igår och konstaterade att han är en tråkig tv personlighet, med full respekt till hans tidning moore iaf.