Friday, October 06, 2006

Snart lämnar jag...

... Stockholms trygga famn och bege mig på roadtrip. Och ingen roadtrip som helst. Jag ska Hunnebergs Gård som ligger strax utanför Vänersborg och utbilda unga Moderater i konsten att tala och vara med om att forma framtidens ministrar.

Kurshelger inom MUF brukar bli skoj. Middag med sång, med mig som toastmaster och en hel del andra trevligheter. Till min hjälp ska jag ta med mig min vapendragare och partner in crime Lundberg som ska lära sig att hålla brandtal med mig som föreläsare.

Jag ska precis bränna lite skivor för att vi ska klara av den 5 timmar långa bilresan eller kanske kortare.. men säg inget till länsmannen. Vi ska upp okristeligt tidigt i morgon bitti. Vi ska åka ungefär samma tid som andra brukar ragla fram från Svampen efter fyllekäk.

3 comments:

Anonymous said...

Jag söker fortfarande lägenhet! Någon som har nåt i innerstan att hyra ut till lilla mig? :)

Anonymous said...

varför har du ingen sportbil,,Dj för cafet hit dit men utan bil ser lite klent ut.)

Anonymous said...

Han som mailade ang lägenhet, din vän. Han var ju söt!