Wednesday, October 04, 2006

Ikväll blir det Redbull, FHM och Cafet som gäller...

Eftersom jag reser bort till Göteborg i helgen och hålla föredrag måste jag passa på och få veckans dos av tung House och nattliv ikväll istället. I vanliga fall funkar det inte att gå ut på onsdagar eftersom jag måste upp tidigt dagen efter, men just imorgon är jag ledig.

Ikväll är det tydligen bartendertävling som Redbull och Europeiska Bartenderskolan anordnar mellan KTH och Handels på Cafét. Senare på kvällen är det även tänkt att det ska dyka upp en del FHM flickor som aspirerar att hamna på omslaget.

Nu på onsdag börjar Red Bull Schooltender Challenge på Café Opera, en bartendertävling där lag från olika skolor tävlar i barkunskap. Först ut är KTH mot Handelshögskolan, vilket lär bli en tuff match...

Dessutom välkomnar Don Tomaso & Alex Lewerentz drygt 100 tjejer som deltagit i FHM´s Omslagsjakten och som har sin efterfest på Caféet. Det lär därmed bli en riktig superonsdag på Café Opera - igen!

Det blir väl förhoppningsvis en hel del tunga låtar som kommer ut från Dj båset ikväll. Annars kommer jag bli besviken.

Läs intervjun med Don Tomaso i Sthlmsfinest.com>>> Klicka här

No comments: