Saturday, October 21, 2006

Jag och Marcoolios flickvän...

I onsdags på efterfesten till butikspremiären av nya sexy.se hamnade jag genom Bingo på en inproviserad fotning med Moores Emelie Svensson. Emelie utpekas nu som av Expressen som Marcoolios tjej. De fåtal minuterna som jag hann prata med henne verkade hon otroligt ödmjuk, gullig och trevlig. Emelie letar tydligen jobb nu eftersom hon ska snart flytta hit från Malmö. Det som var lite smått overkligt var nog snarare att hon satt i mitt knä halvnaken och ålade runt medans två filmkameror och en galen plåtade för fullt. Jacob Ramberg fick också vara med om samma upplevelse verkar det som. Hon var dödsläcker och skön medans jag kände mig mest obekväm med att ha två kameror flilmande hela plåtningen. Det enda jag kunde tänka på att jag riskerade att hamna med i sista avsnittet av Being Bingo. Som tur är hade jag på mig kepsen som förstörde alla bilder...
Av alla bilder blev den här bäst och den är inte det minsta bra. Tur att Emelie är med för att rädda bilden.

4 comments:

Anonymous said...

"Being Kenneth", nästa satsning i TV6? :-)

Anonymous said...

Har du alltid keps på dig?

/Charlie

Anonymous said...

Bra jobbat där Kenneth :P

Emelie Svensson said...

Det var ju kul att du tyckte jag var trevlig=)
Ha det bra!
/Emelie