Monday, October 16, 2006

Elin och Monica i Allt om Stockholm...


Elin och Monica intervjuades i Allt om Stockholm om att de är stans första "kvinnliga nattklubbschefer". Jag har ett vagt minne om att Emelie Ehn var nattklubbschef på Buddha bar på torsdagar under en kortare period. Då snackar vi inte bara ett rum utan hela stället. Sture är iof sig stort och flaggskeppet i Stureplansgruppen. Det är verkligen en milstolpe och tjejerna är oerhört duktiga. Nu gäller det först och främst fredagar och VIPrummet när man kommer in till vänster på Sture. Men det är verkligen inget som man gör med en handvändning och jag tycker de sköter sig riktigt bra. Det gäller att dra dit sköna gäster och fylla borden varje helg. Någonting som inte är så lätt som man tror när konkurrensen från andra ställen är så stor.

– Vi har varit mycket ute i svängen och byggt upp ett stort nätverk. Bland annat är det därför vi nu ansvarar för Sturecompagniets vip-avdelning, säger Elin Kling.

Se där! Det kan löna sig att festa 3 ggr i veckan och kindpussas med 100tals snygga stekare och Mooretjejer. Det ger karriarsmöjligheter! Jag får nog slita lite till. Jag kanske kan vara VIPvärd på Kickis om jag har tur.

Jag är däremot mest nyfiken över en helt annan sak nu. Vems är hunden som är med på bild? Är det officiella maskoten för Stures VIPrum? Kan någon svaret? Vad heter den där söta saken?

Surfa in på Allt om Stockholm>>> Var är grabbarna?

Tipstack! [Natti Ponsbach]

1 comment:

Anonymous said...

Jag önskar han vore min, hellre en mops än en hårig pojkvän!