Tuesday, October 17, 2006

Några kommentarer om veckans bilder...

Veckans...

Coolaste Give Away Pryl:
3D-brillor på Neat
Snyggaste slips: Jacob Rambergs
Blåaste ögon: Maria Edström och Alexandra Falkenbäck
Vad ska du ha på dig ikväll? : Monkey Crew aka Oscar, Sofia och Isabelle
Titta vad jag har köpt.. visst är jag stekig?
Coolaste gröna hår: Rasmus Dorsch
Välkommen hem till Stockholm: Tess Montgomery som varit i London tills nu
Fulsnyggaste slips: Jacob Ramberg
Vi sitter verkligen ihop på riktigt: Maria Edström och Sandra Magnusdottir som alltid är på bild ihop.
Jag fick en champagnekork i ögat, det är därför jag blundar: Thomas Zhou
Det är fan kallt inne på White Room: Alexander Storckenfeldt och Marcus Nilsson
Det är fan kallt inne på White Room del 2: Elin Kling med både mössa och halsduk
Skönaste DJs: Axwell och Sebastian Ingrosso
Skumaste medposare: Tjejen bakom mig som bara visar sina armar
Blommigaste klänning: Ina Malmsten
Sötaste leende: Nykomlingen Kelly Lewis
Colgate smile: Tjejen till höger
Jag vill inte vara med på bild!: Nova Polland
Sötaste par:
Katarina Wiwander och Johnny Wohlin
Sängkammarblick: Pavel Maira & Jan Sulocki


2 comments:

Anonymous said...

Vem är Kelly Lewis??? Sjukt söt!

Viktor Barth-Kron said...

Junny och Katarina borde alltid vara med på vår "För snygg för dig"-avdelning.