Wednesday, October 25, 2006

jag sitter och Moccobloggar...

Min fikadejt försvann... möte delar av blondinmaffian eller Swedish Blond Maffia som de borde kallas, på vägen hit. Sara Camtrell, Linda Berglund Veronica Hård och Josefin Julner. Fan vad roligt att heta Hård i efternamn. Snacka om att man får en del pikar. Tydligen ska halva gänget gå på bio och andra halvan ska plugga och vara duktiga. Med andra ord kommer jag stöta ihop med Veronica och Sara om ett par timmar.

På vägen hit mötte jag Frida Wall som var vacker i en svart klänning eller kjol. Jag såg inte så noga. Hon ska på MQ festen med Emmi Honkasalo. Emma Gremo är på Nox med Mio och Skeva Sussi. Det är tydligen någon sorts modevisning där ikväll.

Här på Mocco jobbar Sandra Magnusdottir och Maria Edström flitigt. Verkar som att det blir utgång för båda. Sandra har klippt sig och är jätte fin i håret. Som vanligt är hon sugen på utgång och Sandra är inte så svårövertalad. Båda är obotliga discoprinsessor. Håll utkick i morgon i deras bloggar för rapporter från ikväll.

Fan vad patetisk jag är som sitter och bloggar för mig själv. Snacka om att vara svårt skadad. Det ser säkert ut som att jag är seriös och jobbar men så är det inte. Jag bara leker för mig själv. Snart ska jag möta upp Natti och ut i på stan och vara lite mindre nördig...


1 comment:

Anonymous said...

Mr Mocco!!!