Friday, October 06, 2006

Jag är Moccotjejernas favoritstammis!


Mocco har varit mitt favoritfik ända sedan de öppnade och tydligen har det fått utdelning. Jag var där igår och tyckte synd om mig själv efter onsdagens utgång djupt nedsjunken i deras sköna soffa. Sög i mig kaffe och hoppades på att det skulle göra mig piggare. Natti, Lundberg och bland annat Juggi satt och skämtade om tjejer så att Natti blev röd om kinderna. Det som däremot gjorde mest nytta för mitt ego och min humör var de söta och trevliga tjejerna som jobbar där. Igår utsågs jag till min stora förvåning av Åsa och Emelie (brunetten och blondinen) till deras favoritstammis. Det var precis det som krävdes för att göra min dag!

Smicker och komplimanger funkar på mig och det gör mig bara mer benägen att hänga där. Lundberg blev genast avundsjuk och drog till med hundtricket direkt för att vinna över Emelie. Lundberg använder sin dobermanvalp Disco hänsynslöst som tjejmagnet. Disco har gått på kurs och vet hur man charmar tjejer.

Moccotjejerna kan komma att bli ett begrepp tror jag. Redan nu har vi brunetten Åsa, och blondinen och fd Östratjejen, Emelie som syns ute en del. Sedan har vi såklart partyprinsessorna Maria Edström och Sandra Magnusdottir som nyligen hoppat in och jobbat extra på senaste tiden. Christos och Panos vet hur man rekryterar bra personal. ;)

Synd bara att jag trots mina regelbundna besök i över ett år nu aldrig lyckats kapa åt mig ett VIPkort eller några stammisförmåner, men det gör inget.

2 comments:

Anonymous said...

ha riktigt så var det ju inte va...

Anonymous said...

Till att börja med vill jag säga att jag gillar din blogg Kenneth. Den är lättsam och kul att läsa. Men det är två saker jag tänkt på, dels när du länkar till andra sidor - testa funktionen att länken öppnar i ett nytt fönster. Det är trist att bli ivägkörd från din blogg bara för att man klickar på en länk. För det andra så kanske du borde tänka på upphovsrätt. Bilden från Mocco har du inte ens angivit att du tagit från Moccos hemsida. Där det för övrigt står att "All rights reserved. No reproduction is permitted without prior written permission"...