Tuesday, October 17, 2006

Vita VIPkortet på White Room...

Jessika beklagar sig i ett blogginlägg över att hon har fått det "svarta VIP-kortet" till White Room och inte det "vita" som är det riktigt vippiga VIP-kortet. Jag kan avslöja att jag varken fått det Vita eller det Svarta VIP-kortet... hmm... funderar om jag ska vara grinig på Ramberg och Durling också. Äsch.. jag är inte cool och stekig nog för att få ett så fint kort ändå.

Monica: Haha, men Jessica har du det svarta kortet?
Jag (osäkert): Ja, vadå, är det nåt konstigt med det?
Monica: Ja, det där är ju det sämre vip-kortet. Det är ju det vita som är det vipiga. Få se på det...haha, det här gäller bara fram till 01.30 i mån av plats! Haha..
Jag: Den där oscar durling, snacka om att han har fått en ovän nu.

Jag och Jessika ska starta bittra klubben och stoppa nålar i Voodoodockor som föreställer Ramberg och Durling.

Surfa in och läs hela inlägget>>> Jessica och Emilias blogg

No comments: