Monday, October 16, 2006

Bilder från Axwell & Ingrosso på Grodan i torsdags


Veckan har gått och jag har inte hunnit skriva så mycket på bloggen. I torsdags njöt jag och ett par hundra till när svenska husgudarna från Swedish House Maffia, Sebastian Ingrosso och Axwell speladeGrodan. Med mig hade jag den entusiastiska partyprinsessan Natti Ponsbach som älskar House lika mycket som jag. Det är lika alltid kul när jag är ute och festar med henne. Hon är helt enkelt ett säkert kort för en lyckad partykväll. Natti firade för övrigt att hon precis fått jobb på trendiga klädbutiken Artilleri2 (på Artillerigatan 2, vid Strandvägen). Jobbet är som klippt och skuren för henne. Grattis Natti!

Några utav låtarna som spelades var...
Eric Prydz Vs Pink Floyd - Proper Education
Justin Timberlake feat. T.I. - My Love (Steve Angello & Sebastian Ingrosso Remix)
Fedde Le Grand - Put Your Hands Up For Detroit
Buy Now - For Sale
Kaner - Calabria (Original Version)
Jerrey Ropero - The Storm

Pictures from Grodan taken by Pontus Johansson >>> Click here

2 comments:

Anonymous said...

Grymt! När spelar dom nästa gång?

Anonymous said...

Och snart lirar Prydz och Léger också!!!!!!!!!! maaad